четвер, 12 січня 2023 р.

 






Пояснювальна записка

до звіту про виконання фінансового плану

Комунального  підприємства «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради за   9 місяців  2022 року 

 Комунальне  підприємство «Ратнівський центр первинної медичної допомоги» Ратнівської селищної ради, (далі – Підприємство), створене на базі  комунального майна об’єднаної  територіальної громади в особі  Ратнівської селищної ради. Засновником, Власником та органом управління майном Підприємства є обєднана  територіальна громада в особі Ратнівської селищної ради.

Звіт про виконання фінансового плану відображає  результати діяльності КП «Ратнівський  ЦПМД», за 9 місяців 2022 р.

За звітний період підприємство підписало пакет  послуг «Забезпечення кадрового потенціалу системи охорони здоров’я шляхом організації надання медичної допомоги із залученням лікарів –інтернів», за пакетом медичних послуг «Вакцинація від гострої респіраторної хвороби  COVID-19,спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», для всіх надавачів по Україні відмінено фінансування з 01.05.22року. Залальна кількість підписаних декларацій не змінилася ,фінансування за деклараціями проводиться згідно даних станом на 01.07.22року.

Дохід підприємства за 9 місяців 2022р. -25353,9 тис.грн.:

§   від надання медичних послуг за програмою медичних гарантій20824,5 тис. грн.;

§  від платних послуг– 18,5 тис. грн.;

§  цільове фінансування (субсидії та поточні трансферти підприємствам) –1020,1тис. грн.;

§    дохід від безоплатно отриманих активів -2249,1 тис.грн.;

§  інші надходження (в т.ч. амортизація)- 1241,7 тис.грн..

Витрати підприємства за 9 місяців 2022 р. – 24710,4 тис.грн.:

§  витрати на оплату праці – 15653,6 тис. грн.;

§  відрахування на соціальні заходи – 3413,4 тис. грн.;

§  предмети матеріали інвентар-260,3 тис.грн.;

§  медикаменти та перев»язувальні матеріали (лікарські засоби для надання невідкладної медичної допомоги, деззасоби, лікувальне  харчування, засоби індивідуального захисту , імунобіологічні препарати ,швидкі тести , вироби медичного призначення та інші), без поточних ремонтів – 3080,9 тис. грн.;

§  витрати на комунальні послуги – 319,1 тис. грн.;

§  витрати, на відшкодування лікарських засобів за рецептами лікарів334,9 тис. грн.;

§  видатки на відрядження  – 2,4 тис. грн.;

§  послуги (крім комунальних а саме  : поточні ремонти, ремонт медичного обладнання, оргтехніки, обслуговування програмного забезпечення, оплата послуг інтернет зв’язку, оплата послуг навчальних вебінарів, страхування,  пожежна охорона, банківські послуги, відшкодування вартості лаболаторних досліджень  та інші. )  – 300,8 тис.грн.;

§   амортизація -1345,0 тис грн..

За 9 місяців 2022р Підприємство сплатило до  бюджетів усіх рівнів та державних цільових фондів 6465,8 тис.грн:        

§  податок на доходи фіз. осіб – 2814,4 тис. грн.;

§  єдинний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування –3413,4 тис. грн.;

§  військовий збір – 238,0 тис. грн. 

Звіт про фінансовий стан

 Станом на 01.01.2022 року на підприємстві рахувалось необоротних активів на суму- 21260,7 тис.грн. За 9місяців 2022  первісна вартість необоротних активів склала -21199,7 тис.грн.:

 закуплено(безоблатно отримано) основних засобів  на загальну суму -56,00 тис.грн. а саме :

 за кошти програми медичних гарантій на суму -7,5 грн ;

 безоплатно отримано з бюджету місцевого самоврядування (Самарівська ОТГ) -48,5 тис.грн :

списано з балансу на загальну суму- 117,00 тис.грн.  а саме :

автомобіль спеціальний вартістю-113,4 тис.грн. (вилучений);

-інші необоротні активи на суму – 3,5 тис.грн.

       Залишки коштів, які склалися на рахунку Підприємства за попередні періоди, направляються на покращення стану приміщеннь, матеріально-технічного оснащення ,стимулювання працівників та інших господарських цілей.

         Поточні   касові  видатки  за  9 місяців  2022р  по КЕКВу 2610 « Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам ,організаціям)»:

                             Ратнівська ОТГ- загальна сума -689,6 тис.грн.

Медикаменти та перевязувальні матеріали -297,0тис.грн.;

Оплата за водопостачання та водовідведення -0,9

Оплата теплопостачання -77,2 тис.грн.;

Оплата   електроенергії  74,3 тис.грн;

Оплта інших енергоносіїв-27,5тис.грн;

Інші виплати населенню(відшкодування вартості лікарських засобів, пільговим категоріям громадян)- 212,7 тис.грн..

                                      Забродівська ОТГ-239,9 тис.грн.:

Медикаменти та перевязувальні матеріали -42,5 тис.грн.;

Оплата   електроенергії -79,0 тис.грн;

Оплта інших енергоносіїв-22,4 тис.грн;

Інші виплати населенню(відшкодування вартості лікарських засобів, пільговим категоріям громадян)- 96,0 тис.грн.. 

                                     Самарівська ОТГ-82,7 тис.грн.:

Оплата   електроенергії -6,6 тис.грн;

Оплта інших енергоносіїв-49,8 тис.грн;

Інші виплати населенню(відшкодування вартості лікарських засобів, пільговим категоріям громадян)- 26,3 тис.грн.. 

 

Т в.о. директора                            Людмила ТЕРЕЩУК

Головний бухгалтер                      Тетяна ПАВЛОВИЧ


Немає коментарів:

Дописати коментар